♥ Dag 14 - Klassen (ani)

Okej.. nu vet inte jag hur vi ska göra? Alla vi går i samma klass! x)
Men jaja.. jag skriver väl när jag kom in i klassen och vad jag tyckte och sådant..

Ja... jag började i den skolan (som jag går på nu) i 7-an. Inte så länge sedan alltså.
Det var mycket nervositet (lr hur det nu stavas?) när jag började. Det var faktiskt ett otroligt omoget rykte som spred sig, så jag var rätt så rädd när jag började. Men efter 2 veckor ungefär så lärde jag känna alla. Inte sådär jätte bra, men det var tillräckligt för att få en bild av personen. Om ni fattar?
Aja.
Jag lade märket till att det ryktet inte alls var sant och blablabla..

IDAG så umgås jag nog lite mer med emelie, issa och alox. Sedan blir det väl att vi 4 umgås med andra, men det är annars bara vi 4 som umgås mest med varandra när det kommer till klassen.

Vad mer? ÄSH, min klass äger iaf ut alla andras. Så är det bara :)

Tyvärr så har jag ingen bild på vår klass på denna dator. men ni får kanske någon utav nanna/issa? :)
//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0