♥ Dag 1 – Hur jag sminkar mig- alá bananen!

SHO!
Jag har lugnat ner mig efter det mycket, mycket besvärliga beskedet om mitt resultat på proven.. ayayay.. MEN, hon sa faktiskt att jag kunde få VG ifall jag "visade vad jag går för" i köket, och att vi kommer att ha historia igen under denna termin (tror jag hon sa). Så det är bara att kämpa på! Att gnälla/grina löser absolut ingenting!

MEN, nog om det!
______________________________________________


Okej, nu hittar jag tyvärr inga bilder, för jag skriver rätt så sent just nu!
ELLER JO!
Här får ni en bild:


Man ser inte så jätte bra, men nu kör jag iaf:
JAG använder ingenting på ansiktet. JO, det gör jag förrästen! Dum man är.. haha!
Men det jag menar är att jag inte använder någon fondatioun/solpuder nu på sistonde. Kör på "endast" concleaner (?), mascara och IBLAND kajal.
Inget mer. Men kanske rouge uppstår lite då och då? Då blir det antingen brun eller rosa färg!
Förrut använde jag mig av hela paketet! fondatioun, kajal, mascara, concleaner, puder och.. ja, annat. (kom inte på något just nu då, men jaja!)
 

DETTA (alltså bilden) är det enda som förändras dagligen på mitt ansikte. :)

GODNATT ALLIHOPA ! <3

//anibanani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0