Bra start på dagen..? Hell no!!

"Efter regn kommer solsken"
HOPPAS JAG VERKLIGEN!
Imorse fick jag skjuts av pappa till JV för att vi skulle ha skridskor på lektionen.
Pappa lära skjutsa dit mig lite tidigare (halv 8) för att han skulle till sjukhus, och jag lämnade min dataväska i bilen då han skulle skjutsa tillbaka mig till skolan.
SÅ, när man kommit dit, bytt om och är klar, så får man ett SMS av både almedina OCH alexandra om att vi inte har någon skridskor idag!
FAN VAD SUR JAG BLEV!
Jag gick runt och hoppade och grinade av ilska i omklädningsrummet!
Ringde typ issa och nanna, men jaja.. Bytte om till jeans och tog av mig underställ och pallade inte byta om mig så mycket.
EFTER en massa telefonsamtal så tänkte mamma komma  hit gående så hon kunde göra mig sällskap till skolan och typ bära en väska (hade 2 tunga med mig) men Johanna var där och kunde skjutsa mina väskor tillbaka till skolan, så jag gick tillbaka till skolan sj. Ringde mamma att hon inte behövde komma, så ja..
Snäll min mamma är ;)
SÅ kom papap hit med min dataväska för inte så länge sedan!
Sony alpha a330
F: ani
C: alex, issa, ani.
Hoppas ni hade en bättre start på dagen än vad jag hade! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0