BLOGGLUSTEN ÄR BORTA..

inte orkat blogga något alls.
Suttit vid min novell hela tiden. Den kommer nog att bli riktigt bra. En lite mer "drama" novell.
Tänker inte dela med mig av den, då jag anser att den är för personlig, och många som läser den kommer att känna igen sig, så jag vill inte dela med mig, tyvärr.
Men efter att jag skrivit lite ska jag plugga HK. SO provet gick som det gick, inget mer om det.
Och jag har cuttat mig på mitt pekfinger gör ont.
Och jag ska ha helvit tapet. Får inte välja av äckelhyresvärden.. eller är det så dom heter?
Nu blir det att lyssna på chans till romans på radio, som äger. Och att skriva novell, sedan HK, sedan läsa Sandor/slash/Ida... Känns lite tråkigt att läsa den boken igen, då jag faktiskt läste klart samma bok förra månaden, så jag minns rätt så mycket av den, och det värsta är att jag såg filmen för 1 vecka sedan, så jag kan slutet utantill.
Aja, hejdå.
HAHAH, även att jag redan stökat till det..
//anibanani

Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV. Hihi jag har inte sett den än, men smaken är som baken!

Jag menade att dom skulle ha tagit anonyma, jag vet att hon har varit med i Camp rock :)

2011-02-10 @ 19:29:20
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0