Besöksrekord igår?

Igår fick vi hela 88 unika besökare! REKORD! :D
Just nu sitter jag med min dator och pluggar.
Kan ALLA instuderingsfrågor nu, förutom "agenda 21" och "vilka städredskap ska man ha hemma för att hålla huset fräscht". det är hela 14 saker på det sistnämda!
Kan 7 stycken från igår, och idag blir det ytterligare 7 st.
Intressant? - njaee..
Igår kväll kollade jag på dreamgirls.. jobbig situation för tjejerna där i rutan. Kul att beyonce också är med- fast det var en rätt så gammal film. Men ändå!
Nu vet jag inte vad jag ska snacka om, så jag kan sluta, lika bra! BTW, jag vaknade 20 över 9, för er som vill veta! :)
HAJDO!!
OCH HEJ ALLA NYA LÄSAREEEE!
Här får ni en "före" bild på mitt lilla hörn som jag lever i, just nu! (MITT KÄRA HELLO KITTY LAKAN!! <3)
//anibanani

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack så mycket:')

Ja, jag vart riktigt nöjd med dem faktiskt!=)

2011-02-13 @ 10:47:54
URL: http://juliiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0