Been there, done that.

Now its time for EVERY one to grow up.

__________________________________________

Skrev nyss ett låååååångt inlägg. Hamna i utkastet, och nu har jag en känsla av att issa lr nanna kommer att läsa det. Och nu har jag en känsla av att dom kommer att läsa det när någon annan tittar på. Men jag pallar inte att ta bort det. har glömt hur man gör x)

Har nyss fixat min rockringsgrejsimojs. Den var jätteeee fail, och jag kommer att kvävas till döds där på isen. SPECIELLT OM JAG SKA GÖRA FLYGSKÄR MED DEN?!?!?! o.o''

Vet ni hur mycket jag kommer att frysa? Vad sägs om att jag säger att jag har på mig: ett linne, en tröja, underställ och en luv-lös tjocktröja. Och under har jag 2 st långkalsonger och ett par mjukisbyxor och 2 par strumpor.
Och nu ska jag helt plötsligt överleva med en vanlig tröja, ett vanligt gina linne, ett par långkallingar och leggings över samt två par strumpor...
JAG KOMMER ATT FRYSA IHJÄÄÄÄL!! :(:(

Nu ska jag ut och åka pulka!


Sony alpha a330
F: anibanani
c: isanla

//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0