Baby i was born this way.

Jappsidappsi. Kom nyss hem.. hahaha, så börjar jag nästan alltid mina inlägg! "kom nyss hem"! Men vad ska jag säga då?
Aja.

Jag hade nyss skridskorlektion. Gick suveränt och vi körde under hökens svinga kom (elr vad det nu heter?) och det var någon ny som börjat i våran grupp! Hon heter ekko, kan inte stavningen, men hon kan inte svenska så man får prata engelska med na! :) Hon är 15 år gammal... jag som vela vara äldst i vår grupp :( Aja! x)
Lånade också en rockring som jag fick av sandra.. eller jag fick ju låna den från deras konståkningsgrupp, men ja.. what ever!
Imorgon kommer inte jag kunna vara med på det första passet, för då ska jag gå och rönka foten (kanske har spricka) och därefter till valbo för att köpa den dära magtröjan.

80:- inte så dyrt. Får väl dra på mig den på sommarn sedan? inte för att det är min stil direkt.. men jaja! Blir snyggt med en t.ex. blommig sjal? nej.. fult.. närå.. men jag vet inte! :)

//ani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0