Anibanani är på gott humör! :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
1. Jag var SUPER aktiv på idrotten!
2. Jag kunde nästan alla frågor på matte provet!
3. Och det bästa av allt... JAG FICK G PÅ SVENSKA PROVEEEEEEEEET !!! :d:d:d:d:d

men... jag failade TOTALT på spanska provet. Vad i helvette? Hon sa att jag skulle kunna kapitel 1, 2 och 4 (inte 3) och vädergrejser, Men vad dyker då upp? Jo, namn på djur och klockan! Som om man kommer ihåg det, när det var i 7an vi höll på med det?

AJA, vad stolt jag är! :)

Sedan var jag med min mämä och shoppade nere på stan!
Fick med mig:
3 filmer lånade från bibblan, bandslam, FAME och den sista Shrek filmen!
5 par strumpor, (grå/turkos/grön*3pack*, röd/hello kitty, svarta sockor) för bara 43 kr!
Underkläder, 20 kr styck.(köpte dock endast en "underdel"!)
Ring, AS SNYGG från Lindex, 63 kr, ordpris 69 kr, men det var 10% på allt i affären.
Och sist, men inte minst... SIMS (1) ORGINAL + LIVE IT UP! Fatta vad jag letat efter mitt orginal sims 1? Och här hittar man det, och ett till, och båda tillsammans kostade 15 kr! Snart ska jag installera in det, plus "superstar" ! :D

Ni kan se att ordpriset står kvar på lappen, som kostat ca 400 kr förr! (ja, den är inte ny)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0