" A & A "

Det vart inga tavlor, då pappa inte vela åka ända dit för det, med tanke på vädret och så..
MEN, när jag och mamma var till stan så gick vi egenom galaxen, och såg ett sn@bel@ (HAHAH) som man kan lägga på t.ex. bordet. (Ett exempel på bilden, fast i @), när vi gick in där (tigrens möbler) så hittade vi en MASSA bokstäver!

SÅ, min mamma tänkte köpa ett A och ett "&" tecken och sist men inte minst ett till A.
Armani & Ani alltså, som antingen ska sitta på väggen eller dörren.
Och varför HON skulle köpa var för att det snart var alla hjärtans dag.
MEN, soooooooooooooooom vanligt, så ska ju självklart den mest populäraste bokstaven vara slut!
*suck*
Så vi ska gå dit i slutet av månaden då dom har fått in A.

Samanlagt blir det 130 kr tror jag.

EXAKT detta tema, fast i bokstäverna - A & A


Pluggat HK nu, kan 20 instuderingsfrågor utantill. Tog de svåraste först, förutom "vad är agenda 21?" bara för att jag ALLTID glömmer.
Aja, blir att läsa på mer nu!

Ligger inte illa till för att ha pluggat på endast 1 och en halv dag ;)

Nu blir det fredagsmys med familjen. Film, lets dance, snacks och lite typisk familjemys.
Ha en trevlig fredag gott folk.

//anibanani

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag köpte bokstäver på Tigréns jag skrev OCH.. på min vägg:)

Är riktigt nöjd=)

2011-02-12 @ 11:39:27
URL: http://juliiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0