9-3 till hejande lag.

tror jag?
Aja, det var iaf rätt så dåligt motstånd.. menmen :)
Jag har inte hunnit att blogga något ALLS sedan skolan slutade!
Vettefan vad nanna och issas bortförklarning är, men här kommer min:
Efter skolan på gick jag hem (15:00) sedan kom jag helt plötsligt på att jag hade bytt pianolektionstid och då jag kom på det var klockan 15:09 och jag började tio över. Så jag KUTADE till det dära stället jag har pianolektioner på.
UUH.. jobbigt måste jag säga!
Sedan kom jag hem och åt, och vilade, pluggade lite svenska (har prov tomorrow) och sedan gjorde jag mig klar för skridskorlektion som var 16:30, vi körde lite kondition + "vighet" de första 30 min, sedan skridskor, vi tränade på snesteg (som min lärare kallar det) eller "siksax" som man också kan säga, sedan körde vi på halvcirklar med både ytter och innerskenan, sedan körde vi träning på trehopp(?), flygskär, kristallskär och .. ja.. det gick iaf förvånansvärt bra för mig! Jag vågade mer än "normalt". Dock ramlade jag en gång då jag lutade mig för mycket framåt på kristallskär, men ingen skada skedd.
Nu tycker jag att ni borde hänga med om vad jag talar om, så här kommer några bilder på vad jag gjort idag. tagna från google.
Kristallskär
Flygskär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0