1 Sida kvar att plugga = KLAR MED ATT PLUGGA SPANSKA!

FAN vad less jag vart när titti (vår spanska lärare) sa att vi endast skulle kunna kapitel 1,2 och 4.
Sedan typ 2 dagar innan får man reda på att man ska kunna väderet också (?!) och SAMMA dag som provet fick man reda på att man ska kunna klockan, verb, och yaa allaaaah!
Typ nästan alla trodde att de skulle få IG, och det var faktiskt för ett skäl!
Jag hade faktiskt pluggat inför provet, jag kunde 90% av varje kapitel. MEN, där slutar det med att jag får IG på provet BARA för att käääära kära titti hade blandat in lite allt möjligt i den dära grytan.
SÅ...
AJA, har åkt skridskor. Gick verkligen AS BRA denna gång! Nu kan jag trehopp, åka siksak (?) både framåt höger/vänster OCH bakåt! GRYMMT!
Och jag kan NÄÄSTAN göra piruetter efter en siksak som vi övade på. (suger på att förklara som ni alla ser)
Orkar inte skriva något mer, ska kolla på film sedan blir det läggdags!
Antal av dagens kramp i foten: 3
HA EN TREVLIG FORTSÄTTNING PÅ DAGEN! <3

Dont let anyone in to your heart.
You never know what that person will do with it..
Sony alpha a330
F: anibanani
C: ani, issa, nanna.
//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0